Magyarországon a mobilszolgáltatókhoz és a mobiltelefonok gyártóihoz ragaszkodnak legjobban a fogyasztók: előbbinél a megkérdezettek 87, utóbbinál 84 százaléka tart ki teljesen vagy általában – állapította meg a Nielsen piackutató a fogyasztók lojalitásáról végzett felmérésében. A kutatás során a Nielsen tizenhat termékcsoporttal és szolgáltatással kapcsolatban mérte fel a márkák iránti hűséget összesen 58 országban. A „teljesen” hűséges azt jelenti, hogy kitart márkája mellett, „általában” pedig azt, hogy csak jelentős előny miatt vált márkát. A szolgáltatóváltáshoz vezető legfontosabb tényezők között a magyarok 51 százaléka a jobb árat, míg 23 százaléka a jobb szolgáltatást említette. Majd 18 százalékkal a jobb minőség, hét százalékkal a jobb választék következik, a jobb reklámot mindössze egy százalék említette. Ezzel összhangban az európai megkérdezettek legnagyobb része, átlag 54 százaléka is a jobb árat nevezte meg mint elsődleges szempontot. A jobb minőséget 22, majd a jobb szolgáltatást 11, továbbá a jobb választékot 8, végül pedig a jobb reklámot, öt százalék említette.
És még ez is...
-
2014. május 9.
Gartner: a Check Point 15 éve a legjobbak között
-
2015. július 18.
Van keletje a navigációs cégeknek
-
2015. november 23.
Fekete péntek: minden korábbinál több látogató az Extreme Digitálnál
-
2014. szeptember 1.
A K+F tevékenység erősítése miatt kellett eladni a SYNERGON Inforend Kft.-t
-
2015. november 30.
Széchenyi István Egyetem: százmillió forintos támogatás a Huaweitől
-
2014. április 1.
Undorítóan nagyot nőtt a Huawei profitja