Ragaszkodó a magyar fogyasztó

Magyarországon a mobilszolgáltatókhoz és a mobiltelefonok gyártóihoz ragaszkodnak legjobban a fogyasztók: előbbinél a megkérdezettek 87, utóbbinál 84 százaléka tart ki teljesen vagy általában – állapította meg a Nielsen piackutató a fogyasztók lojalitásáról végzett felmérésében. A kutatás során a Nielsen tizenhat termékcsoporttal és szolgáltatással kapcsolatban mérte fel a márkák iránti hűséget összesen 58 országban. A „teljesen” hűséges azt jelenti, hogy kitart márkája mellett, „általában” pedig azt, hogy csak jelentős előny miatt vált márkát. A szolgáltatóváltáshoz vezető legfontosabb tényezők között a magyarok 51 százaléka a jobb árat, míg 23 százaléka a jobb szolgáltatást említette. Majd 18 százalékkal a jobb minőség, hét százalékkal a jobb választék következik, a jobb reklámot mindössze egy százalék említette. Ezzel összhangban az európai megkérdezettek legnagyobb része, átlag 54 százaléka is a jobb árat nevezte meg mint elsődleges szempontot. A jobb minőséget 22, majd a jobb szolgáltatást 11, továbbá a jobb választékot 8, végül pedig a jobb reklámot, öt százalék említette.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Egyre aktívabb az Anonymous Ukrajnában

ked nov 19 , 2013
ShareTweetPinShareAz ukrán külügyminisztérium elektronikus postája után most az állami vámszolgálat szervereit törte fel az Anonymous nemzetközi hackercsoport – hozta nyilvánosságra az ukrán média. A hackercsoport ukrajnai tagjai egy gigabájtnyi titkos anyagot tettek közzé honlapjukon. A dokumentumokat az odesszai vámőrség szerverének feltörésével szerezték meg. Állításuk szerint olyan dokumentumokra bukkantak, amelyek a […]
biztonság

És még ez is...