Ötvennel növeli dolgozói létszámát idén az Aldi International IT Services Kft. (Aldi IIT) annak köszönhetően, hogy informatikai támogatási központja új épületbe költözött Pécsett, és ezzel párhuzamosan újabb szolgáltatásokat nyújt a pécsi részleg az európai Aldi-hálózat tagjainak – közölte a vállalat. Az Aldi IIT az idén további fejlesztést tervez: bővíti az Aldin belül nyújtott szolgáltatások portfólióját, és az európai üzlethálózat informatikai rendszerének támogatása mellett immár 55 logisztikai központ és igazgatási irodaház informatikai rendszerét is támogatja. Emellett a vállalat bizonyos informatikai rendszereinek monitoring-tevékenységét is a pécsi központ végzi – tájékoztatott a vállalat.
A vállalat közleménye szerint Biatorbágyon 2013 januárjában az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.-n keresztül kezdte meg működését az Aldi Dél vállalatcsoport európai üzleteinek informatikai támogatását végző informatikai központ. Tavaly a vállalat az informatikai szolgáltatást önálló cégbe, az Aldi IIT-be szervezte, amely Magyarországról támogatja egyebek között az Aldi Dél vállalatcsoport új informatikai rendszerének üzemeltetését, és biztosítja mintegy 3800 európai Aldi-üzlet informatikai rendszerének zavartalan működését. A vállalat szakemberei a magyar mellett német, angol, olasz, szlovén és francia nyelvterületű országoknak nyújtanak támogatást. Az Aldi IIT nettó árbevétele tavaly 1,039 milliárd forint, adózás előtti eredménye pedig 52,1 millió forint, alkalmazottainak száma pedig 73 fő volt.