Az Acer Magyarország megőrízte vezető helyét a magyar mobil PC (notebook, netbook) piacon. Ráadásul a cég immár ötödik éve zsinórban vezeti a hazai notebook/netbook eladási listát termékeivel. A márkacsoport (Acer, Emachines, Packard Bell) előnyét a hordozható számítógépek csoportjában az is mutatja, hogy annak ellenére, hogy csupán hatodik pozíciót foglalt el az asztali PC-k mezőnyében, összesítésben sikerült a második helyen zárni a teljes PC szegmens (asztali és mobil PC-k) versenyében. Az Acer sikerének titka (a cég szerint) a jól integrált Multi Brand -több márkán alapuló- stratégia, amelynek keretében sikeresen tudja kiszolgálni az összes vásárló réteg igényeit a belépőszinttől egészen a csúcskategóriáig.
És még ez is...
-
2016. augusztus 22.
Ultrarövid vetítési távolságú projektorral erősít az LG
-
2012. február 7.
Így készíts Guy Fawkes maszkot
-
2015. október 29.
Ütésálló külső merevlemezt kínál a Sony
-
2015. június 3.
Van, ahol a kvantumszámítógép-fejlesztésben látnak fantáziát
-
2016. augusztus 7.
Pályacsúcs: 13 nyomtatót sikerült eladnia csak a drupán a Canonnak
-
2013. június 12.
Új Dell tároló megoldások