Az Oracle bejelentette, hogy integrálja az Oracle Marketing Cloud szolgáltatást a LinkedIn Campaign Manager megoldásával – amely a nemrégiben bejelentett Matched Audiences megoldás része –, hogy elősegítse a marketingkampányok pontosabb célzását és jobb megtérülését. A termékintegráció lehetővé teszi az Oracle Marketing Cloud felhasználók számára, hogy a Microsoft által a közelmúltban felvásárolt LinkedIn több mint 467 millió felhasználójának adataira építve érhessék el a megfelelő célközönséget a világ legnagyobb professzionális közösségi hálózatában. A marketing szakemberek személyre szabott, célzott kampányokat hozhatnak létre egyszerre több csatornán – e-mail, weboldalak, digitális hirdetések -, hogy a megfelelő közönséget a megfelelő időpontban érhessék el a vásárlási folyamat során.
És még ez is...
-
2020. szeptember 15.
CraftUnique: újabb egymilliárd forint tőkebevonás
-
2014. október 14.
A vártnál kisebb mértékben csökkentek a pc-eladások
-
2015. március 23.
IoT: vannak még gondok, szerencsére a Samsung kézbe vette a dolgokat
-
2014. március 6.
Accenture — evopro: valósággá válik a terv
-
2015. november 9.
Karácsony: egyre kevesebb ajándékot veszünk, egyre nagyobb értékben
-
2019. szeptember 8.
A 4iG közgyűlése: lesz miből megvenni a T-Systems-szet