A Ferencvárosi Torna Club (FTC) és a Magyar Telekom újabb, négy évre szóló megállapodást írt alá, amelynek keretében már nemcsak a férfi, hanem a női labdarúgást, valamint a vízilabda, jégkorong és férfi torna szakosztályokat is támogatja a vállalat. A távközlési vállalat 2014 óta támogatja az FTC labdarúgó utánpótlás-nevelését, 2015-től a felnőtt férfi futballcsapatot a fradi kiemelt támogatójaként, az új megállapodás alapján pedig az FTC főtámogatójaként, a női labdarúgó, a vízilabda, a jégkorong szakosztályok, valamint a torna szakosztály férfi torna szakágának névadó támogatójaként is hozzájárul a klub sikereihez. A vállalat a szponzoráció keretein belül az FTC Aktív Szurkolók Programját is támogatja, ezen kívül pedig számos digitális megoldással – mint például 360°-os tartalmak a pályáról, VR aktivitások vagy az E-szurkolói program- teszi még izgalmasabbá a szurkolói élményt.
És még ez is...
-
2016. február 25.
A Philips nagyobb teljesítményt és több tartalmat ígér
-
2015. március 23.
Itt a ZyXel okosantennás AP-je
-
2017. május 8.
Ipar 4.0: okosodnak a német vállalatok
-
2014. április 3.
Vodafone: újabb munkahelyek Miskolcon
-
2021. október 23.
Hihetetlen: többen nézik az e-sportot, mint a Super Bowlt I.
-
2013. szeptember 20.
T-Systems: jegy- és bérletautomaták Budapestnek