Oktatóközponttal erősít az IBM

IBM-SzekesfehervarÁtadták az IBM 170 millió forintos beruházással létrehozott székesfehérvári oktatóközpontját, ahol a cég a nemzetközi szolgáltató központjában dolgozókat fogják képezni. A hét oktatótermes, ötszáz négyzetméteres centrum átadásán Veres Zsolt, az IBM Magyarország ügyvezetője hangsúlyozta, hogy belső felméréseik és az ügyfelek visszajelzései alapján a több mint 1500 dolgozó magas színvonalú munkát végez Székesfehérváron. Megjegyezte ugyanakkor, hogy az „informatika olyan üzletág, ahol a napi tudás ma még elég, holnap már nem biztos, hogy elég lesz”. Az igazgató elmondta, hogy a jövőben a munkavállalók informatikai tudásának fejlesztése mellett a nyelvtudás, a kommunikációs készség, a rugalmasság, a motiválhatóság és a kreativitás fejlesztése is komoly szerepet kap.

Makk Norbert, az IBM Data Storage Systems Kft. igazgatója közölte, hogy a vállalat 17 éve Székesfehérváron működteti egyik stratégiai fontosságú nemzetközi szolgáltató központját, amely biztosítja a külföldi és hazai ügyfelek számára az operációsrendszer-támogatással, adattárolás-kezeléssel és a rendszerhálózatok távfelügyeletével kapcsolatos szolgáltatásokat. A magasan képzett, több nyelvet beszélő munkatársak elsősorban Unix, Linux, Windows és MainFrame rendszerekhez és a rajtuk futó különböző alkalmazások (SAP, DB2, Oracle) működtetéséhez, illetve az informatikai biztonság területén nyújtanak támogatást. Az igazgató jelezte, hogy az oktatási központban fontos szerepet kapnak a felhő alapú szolgáltatásokkal, analitikával, mobil alkalmazásokkal, a közösségi és it-biztonsági megoldásokkal kapcsolatos tréningek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Máshol így működik az e-jegyrendszer IV.

ked okt 21 , 2014
ShareTweetPinShareA Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a napokban írta alá a fővárosi elektronikus jegyrendszer kiépítésére és üzemeltetésére vonatkozó szerződést. Sorozatunkban az elektronikus jegyrendszer működésének külföldi példáit mutatjuk be. Párizsban 2001 óta fokozatosan vezették be az elektronikus kártyarendszert, a Navigót: először csak az éves bérletek, 2005-től pedig a havi és heti bérletek […]

És még ez is...