Oktatóközpontot nyit a Sykes

laszlo-gyorgy-sykesA Sykes Közép-Európa Kft. nemzetközileg is elismert diploma kiadására jogosult oktatási központ megnyitását tervezi. A lépést az indokolja, hogy az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM) területén világelső Sykes budapesti regionális központja nemzetközi tender nyerteseként üzemeltetheti a Nokia közép- és kelet-európai régiójának teljes körű elektronikus és telefonos ügyfélszolgálatát. Mindez tízmillió ügyfél kiszolgálását és mintegy ötven új munkahely megteremtését teszi lehetővé. A tavaly 1,2 milliárd után az idén kétmilliárd forintos forgalmat tervező, megalapítása óta nyereséges leányvállalat a megnövekedett feladatok miatt a közeljövőben nyitja meg a második – 2500 négyzetméteres – budapesti ügyfélszolgálati központját.

Az Európai Uniós követelmények térnyerése, idehaza az ügyfélszolgálati piacon is erőteljes fejlődés lehetőségét vetíti előre, ezért a jelenleg 450 alkalmazottat foglalkoztató regionális központ két év alatt a létszám megduplázását tervezi – közölte László György, a Sykes regionális vezérigazgatója. A minőségi munkaerőképzésről a leányvállalat eddig is maga gondoskodott, a közeljövőben induló oktatási központ diplomája viszont a Sykes nemzetközi hálózata mellett más, külföldi ügyfélszolgálattal foglalkozó cégeknél is jó ajánlólevelet jelenthet – tette hozzá a vezérigazgató.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.