A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban – közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli. A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás hirdetési összeggel. Havi szinten a februári reklámok értéke 47,3 százalékkal volt magasabb, mint januárban. Az egy évvel korábbihoz képest az emelkedés 27,4 százalékos. Ugyanakkor a hirdetések értéke még alacsonyabb, mint az általában nagyon gazdag karácsony előtti időszakban. Tavaly novemberben például a interneten a cseh hirdetések értéke meghaladta a 411 millió koronát.
És még ez is...
-
2018. március 14.
Már nem olyan népszerű az ingyenes házhozszállítás
-
2014. szeptember 23.
Komék, az emberiség elvesztett 18 évet!
-
2014. május 25.
Az online kiskereskedelem tényleg jobban teljesít
-
2016. május 21.
A többség lecserélné az internetszolgáltatóját
-
2013. október 24.
Rátenyerelnének az internetre orosz titkosszolgálatok?
-
2015. január 7.
Internetjog 2015: brutális változások várhatók III.