Növekedett a Telenor

 

A Telenor Magyarország 14,78 milliárd forint kamatfizetés, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményt (EBITDA) ért el a második negyedévben, szemben az egy évvel korábbi 13,253 milliárd forinttal, miközben bevételei kissé, mintegy 0,5 milliárd forinttal, 38,159 milliárd forintra nőttek. A Telenor közleménye szerint az eredmény növekedése a mobilinternet gyors ütemű terjedésének és a számlás előfizetések gyarapodásának köszönhető. Hangsúlyozzák, hogy az ügyfelek elégedettségének javítása érdekében a Telenor újabb befektetésekkel fejleszti hálózata minőségét és sebességét. A Telenor előfizetőinek száma kilencezerrel, 3 millió 455 ezerre nőtt, az aktív SIM-kártyák száma alapján számított piaci részesedés pedig 31,3 volt a második negyedévben. A Telenor mobilinternet-piaci részesedése 30,20 százalék volt 2013 második negyedévének végén – a mobilnetezők száma 220 ezerrel, 800 ezerre emelkedett az előző évi értékhez képest. Az eredménykimutatás szerint a magasabb előfizetésekből és forgalmi díjakból származó árbevételből, valamint a csökkenő működési kiadásokból eredően az EBIT (kamatfizetés és adózás előtti eredmény) 10,744 milliárd forintra javult az előző évi 9,024 milliárd forintról. A tőkeberuházások (CAPEX) összege 1,522 milliárd forintot tett ki, 1,8 milliárd forinttal alacsonyabb volt a 2013 második negyedévében, mint 2012 hasonló időszakában, mivel a 2012-es érték még jelentős hálózatmodernizációs, CRM és üzlet átalakítási beruházásokat tartalmazott. Az egy előfizetésre jutó, forintban számított átlagos havi árbevétel összege („blended ARPU” index) javulást mutat 2012 második negyedévével összehasonlítva, mivel az  előfizetési és forgalmi díjak növekedése ellensúlyozta az összekapcsolási díjak 2013. januári csökkentésének negatív hatását. Értéke 3395 forintról, 3484 forintra emelkedett — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Idén is a China Mobile a legértékesebb kínai márka

pén júl 26 , 2013
  Idén is a China Mobile a legértékesebb márka Kínában – az első kétszáz kínai vállalat között most először több a magáncég, mint az állami tulajdonban lévő. A sanghaji székhelyű Hurun kutatóintézet által hétfőn közzétett, a kínai vállalatokat márkaértékük alapján rangsoroló rendes éves lista első helyezettjének értékét az intézet 251 […]
ZX-81

És még ez is...