Az Interactive Advertising Bureau (IAB) a tavalyi 49,47 milliárdos összes online költésből a legnagyobb, 38 százalékos szeletet kihasító display-hirdetések piacától növekedést vár az idén, ha ennek mértéke nem is lesz kiugró. A 34 százalékos részesedést felmutató, keresőkön megjelenő hirdetéseknél a korábbi évek lassuló növekedési trendjének folytatását prognosztizálják. Idén is jó eredményt várnak az apróhirdetéseket, az árösszehasonlító és az aukciós oldalakat magában foglaló listing-szegmenstől, amely tavaly 33 százalékos növekedéssel minden hatodik online hirdetési forintot elvitt, a mobileszközök terjedésével pedig a tavaly 147 százalékkal bővülő, az online hirdetési bevételek tíz százalékát felszívó mobilreklám erősödését jelzik előre. A vezető kérdésesnek nevezte, hogy kitart-e az e-mail hirdetések piacának tavalyi, 51 százalékos növekedése. Ennek hátterében akkor az állhatott, hogy új szereplők megjelenése pezsdítette fel ezt a szegmenst, amely az összbevétel három százalékát adja.
És még ez is...
-
2014. október 13.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban IX.
-
2021. december 1.
232 milliárd forintért kelt el a DIGI
-
2012. február 17.
Megújult a NetPincér portál
-
2013. október 15.
Adathordozóbűn: ötmilliós bírság
-
2013. december 4.
Szakmává válhat az online marketing