Netes cég a legértékesebb kínai márkák között

 

Az idén is az állami tulajdonban lévő cégek vezetik a legértékesebb kínai márkák rangsorát, az elmúlt évben ugyanakkor jelentős mértékben erősödtek a magántulajdonban lévő cégek – mutat rá a WPP marketingkommunikációs cég rendes éves felmérésében. A több mint 35 ezer fogyasztó megkérdezésével készített kutatásból kiderül: a vezető kínai márka idén is a China Mobile, amelynek piaci értékét 50,6 milliárd dollárra becsli a WPP. Ugyanígy, nem történt változás 2011-hez képest a dobogósok további rangsorában sem, ezüstérmes a Kínai Ipari és Kereskedelmi Bank (ICBC), amely 40,4 milliárd dollárt ér a WPP szerint, bronzérmes a Kínai Építési Bank (CCB), amelynek értéke 24 milliárd dollár körül alakul. A tíz legértékesebb márka közé túlnyomórészt idén is állami tulajdonban lévő cégek – így a Bank of China, a Mezőgazdasági Bank vagy a Sinopec olajcég – kerültek be, helyet kapott ott ugyanakkor három magántulajdonban lévő vállalat: a negyedik lett a „kínai Google”, a Baidu keresőóriás, s előkelő helyet szerzett magának a szociális platformjaival milliókat vonzó Tencent, az egyik legnagyobb mikroblog-szolgáltató és a legismertebb kínai likőrként számon tartott Moutai is. A három cég becsült értékét tekintve számottevő erősödést mutat tavalyhoz képest: a Tencent 60, a másik kettő értéke 40 százalék körüli pluszt mutat — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Internet: jövőre eldurvulhatnak a dolgok

csü dec 6 , 2012
ShareTweetPinShare  A Kaspersky Lab szakértői azonosították 2012 kulcsontosságú biztonsági tendenciáit, valamint felvázolták 2013-as év várható fenyegetéseit is. A legfontosabb előrejelzések között szerepel a célzott támadások gyakoriságának növekedése, a kiberkémkedés és nemzetek, államok elleni kibertámadás, a hacktivizmus változó szerepe, az ellentmondásos “legális” megfigyelési eszközök fejlesztése, valamint fokozott támadások a felhőalapú szolgáltatások […]
ZX-81

És még ez is...