A digitális közszolgáltatások, a mobilparkolás, az online ügyintézés elősegítik a magyar emberek, vállalkozások boldogulását, a kormány ezekkel a szolgáltatásokkal az idő és pénz megtakarításán túl azt szeretné elérni, hogy a mindennapok könnyebbé, egyszerűbbé, kényelmesebbé váljanak — mondta a Miniszterelnökség nemzeti pénzügyi szolgáltatásokért és postaügyekért felelős államtitkára. Németh Lászlóné a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által szervezett szimpóziumon úgy vélte, nincs ma Magyarországon olyan ember, akihez valamilyen módon ne jutottak volna el az olyan fejlesztések, mint a közigazgatási ügyek intézése kistelepüléseken a Magyar Postánál az Agora projekt keretében, vagy a Díjnet Zrt. szolgáltatásai, és a teljes körű online ügyintézés lehetősége a Főgáz csoportnál.
És még ez is...
-
2023. június 30.
Pályacsúcs: egy hét alatt digitalizáltak be 6000 oldalt
-
2017. augusztus 31.
A digitális átállás kulisszatitkai IV.
-
2015. április 8.
Sose gondolnád, mi a gond e-maillel
-
2014. január 31.
Qualysoft: vége az elkallódott vállalati információknak
-
2018. szeptember 30.
Az EU egységesen elérhető online adminisztrációs adatbázis létrehozásáról döntött
-
2016. január 12.
Arculatot vált az NMHH