Nem várt váltás az okostelefon-gyártók rangsorában

mobilAz eladási ranglista élén változatlanul a Samsung áll 78,1 millió eladott okostelefonnal, ami azonban 8,2 százalékkal kevesebb a 2013 harmadik negyedévi 85,0 milliónál, és a piaci részesedését is 23,8 százalékra szűkítette az egy évvel korábbi 32,5 százalékról. Az Apple 39,3 millió okostelefont adott el az idei harmadik negyedévben, 16,1 százalékkal többet az egy évvel korábbi 33,8 milliónál. Piaci részesedése azonban 12,0 százalékra csökkent 12,9 százalékról. A harmadik helyre a kínai Xiaomi tört elő: 17,3 millió okostelefont adott el a harmadik negyedévben, 211,3 százalékkal többet az egy évvel korábbi 5,6 milliónál. Piaci részesedése 5,3 százalékra emelkedett 2,1 százalékról.

A negyedik helyezett, a Lenovo eladásai 38,0 százalékkal nőttek 12,3 millióról 16,9 millióra, piaci részesedése pedig 5,2 százalékra 4,7 százalékról. Az LG 16,8 millió okostelefont értékesített, 39,8 százalékkal többet az egy évvel korábbi 12,0 milliónál. Piaci részesedése 5,1 százalékra nőtt 4,6 százalékról. Az összes többi gyártó együttesen 159,2 millió okostelefont értékesített az idei harmadik negyedévben, 40,8 százalékkal többet a 2013 harmadik negyedévi 113,0 milliónál. Piaci részesedésük együtt 48,6 százalékra bővült 43,2 százalékról — írja az MTI az IDC adataira hivatkozva.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Szívmelengető ahogyan vásárlunk

ked nov 4 , 2014
Egy friss kutatás szerint a magyarok 26 százaléka három havonta egy-két alkalommal vásárol az interneten, 22 százalékuk viszont havonta átlagosan több alkalommal is rendel. A fogyasztók szerint az internetes vásárlás már nem rejtély, és felfedezték előnyeit. Ezért nem is meglepő, hogy a magyarok igényei is igazodnak az e-kereskedelem globális trendjeihez. […]
Kiskereskedelem, kosár

És még ez is...