Nem szégyen, ha a nyomtatáson spórolunk

 

Nemcsak a nagyvállalatok, hanem a kkv-k költségvetésében is jelentős tételt képezhetnek a házon belül és kívül végzett nyomtatásokra fordított kiadások. Ha a kkv-k racionalizálni szeretnék nyomtatási költségeiket, akkor beruházási szemléletmódjukon és nyomtatási infrastruktúrájuk kezelésén egyaránt változtatniuk kell – állítja A nyomtatás ésszerűsítése – Beszerzési szempontok a kkv-k számára című, az OKI Europe támogatásával létrejött tanulmányában az IDC. 2011-ben Európában a lézer- és LED-nyomtatók értékesítése három százalékot meghaladó mértékben nőtt a kkv-szektorban. Ez a növekedés arról is árulkodik, hogy a vállalkozások – élve az új technológiák nyújtotta előnyökkel – egyre több nyomtatási feladatot oldanak meg házon belül. „Problémát jelenthet, hogy a cégvezetés sokszor nem is tudja, mennyit nyomtatnak a vállalatnál, és hogy ez a gyakran „elfelejtett” költségtétel valójában mennyibe is kerül nekik. A jelenlegi bizonytalan gazdasági környezetben egyre fontosabb, hogy átgondoljuk a költségeket. A nyomtatás pedig azon területek egyike, amelynek átalakításával a cégek már rövidtávon is jelentős megtakarításokat érhetnek el”  – állítja Terry Laidlaw, az OKI Europe ügyvezető igazgatója. (További részletek itt!)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A Tesco az Office 365-re szavazott

sze jan 23 , 2013
ShareTweetPinShare  A Tesco a Microsoft Office 365 szolgáltatásait választotta a vállalaton belüli közös munka hatékonyságának, és közösségi platformjának fejlesztésére. A brit székhelyű vállalat tervei szerint az európai és ázsiai leányvállalatok központjaiban és az ottani üzletekben dolgozó alkalmazottak számára teszi elérhetővé az Office 365-öt. A Tesco tudatosan törekedett arra, hogy az […]

És még ez is...