2014. január 13. óta Szávuly Krisztián tölti be az Audience Marketing Manager pozíciót a Microsoft Magyarországnál. Az új vezető elsősorban a hazai applikáció fejlesztőket kívánja megszólítani megmutatva, milyen üzleti előnyökkel jár, ha Microsoft platformokat választanak. Szávuly több mint 10 éves vezetői munkatapasztalattal rendelkezik értékesítési stratégiák kialakítása, marketing, online- és tartalommarketing területén, amelyet multikulturális munkakörnyezetben, az UPC Magyarországnál, a Magyar Telekomnál és a Sanománál szerzett meg. A Microsoft DPE csapatának tagjaként a Microsoft platformok penetrációjának növelése lesz a legfontosabb feladata az it-szakemberek, egyetemi hallgatók, startup-ok, a független szoftverfejlesztők és forgalmazók körében, egyben ezek elvárásait is közvetíti majd a Microsoft menedzsmentje és fejlesztői felé.
És még ez is...
-
2019. december 9.
450 fős elbocsátás a Magyar Telekomnál
-
2016. június 15.
A felnőtt magyarok fele járatlan a digitális világban
-
2012. március 2.
Obádovics J. Gyula 85 éves
-
2013. március 31.
Magyar Telekom: az elkötelezett dolgozó a jó dolgozó
-
2012. február 17.
Régens: stratégiai együttműködés az ELTE-vel
-
2012. június 19.
Változás a Lenovo élén