A Huawei fogyasztói üzletága 86 százalékkal növelte forgalmát tavaly Magyarországon – jelentette be a Huawei legújabb okostelefon csúcsmodelljének magyarországi bemutatója alkalmából Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. üzletág vezetője. A GfK Piackutató Intézet felmérését idézve Seth Wang elmondta, hogy a Huawei piaci részesedése is jelentősen nőtt tavaly a magyarországi fogyasztói piacon: darabszámban elérte a hét százalékot, szemben a 2014-es 4,4 százalékkal. „2015 decemberében már minden tizedik Magyarországon eladott okostelefon Huawei termék volt” — mondta Wang. Hozzátette, a Huawei Magyarország célja, hogy megduplázza piaci részesedését a következő évben.
Next Post
A nyilvánosság erejével is segíti a megegyezést, az EU-s békéltető honlap
hét febr 1 , 2016
És még ez is...
-
2015. szeptember 8.
A Sharp felvásárlással növeli ügyfélkörét
-
2014. február 13.
A Huawei innovációs központ Magyarországon
-
2017. július 27.
Ha sikreres lesz a digitalizáció, Magyarország fog nevetni a végén
-
2015. március 18.
BTel: megkezdődött a reorganizáció
-
2012. május 17.
Megtört a Vámhivatal ellenálása
-
2014. november 7.
Márkaboltot nyitott a Lenovo