Na ugye! Tavasz óta megduplázta látogatószámát a közmédia online portfoliója

tapsA harmadik negyedévben közel kétszer annyian keresték fel a közmédia online portfólióját, mint a tavaszi időszakban – áll a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közleményében. A közlemény szerint ezzel a honlapcsoport az audiovizuális tartalomszolgáltatók online portfoliói közül a leglátogatottabb lett; a nyáron indult tendencia eredményeként szeptember elejétől november végéig havonta átlagosan 985 ezer valódi felhasználó kereste fel az online portfoliót a Digitális Közönségmérési Tanács adatai alapján.

A dkt.hu oldalon elérhető nyilvános látogatottsági statisztika szerint 2015 szeptemberében 1 144 ezer 189, októberben 897 ezer 278, míg novemberében 897 ezer 604 valódi felhasználót ért el a közmédia online portfoliója. A hirado.hu-t szeptemberben 779, októberben 507, míg novemberben 528 ezren keresték fel, a mediaklikk.hu-t szeptemberben 337, illetve az utóbbi két hónapban 308-308 ezren látogatták meg. A telesport.hu-t az elmúlt három hónapban havonta átlagosan 157 ezren keresték fel, míg a petofilive.hu a korábbi 50-60 ezer valódi felhasználószámát közel a háromszorosára növelve novemberben már 136 ezer valódi látogatót ért el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Simon: a külföldre költözésnél van jobb választás

hét dec 7 , 2015
Simon Attila, a Qualysoft vezérigazgatója szerint napjainkban továbbra is sok magyar informatikus vállal munkát külföldön, de ez leginkább pályakezdő, családalapítást még nem tervező fejlesztőkre jellemző. A komolyabb tapasztalattal rendelkező it-szakemberek itthon is találnak igényeikhez és elvárásaikhoz illő munkát. Mint Simon elmondta, egy külföldi cég mostanra csupán húsz-negyven százalékkal tud magasabb […]

És még ez is...