A Cisco friss kutatása szerint a hazai vállalatok külső és belső kommunikációjának fő csatornája továbbra is az e-mail (34 százalék), amelyet a telefonos (26 százalék) és a személyes megbeszélés (23 százalék) követ. Arra a kérdésre, hogy az elkövetkező egy évben az üzleti kommunikációhoz kapcsolódóan mely területen javasolna fejlesztést cégénél, a válaszadók többsége az online, webes konferencia lehetőségét (23 százalék), okostelefonok, táblagépek beszerzését (22 százalék), valamint a videokonferencia bevezetését (20 százalék) nevezte meg. A vállalatnál használt kommunikációs csatornákat a munkatársak közel kétharmada (57 százalék) mobileszközökön (laptop, okostelefon, táblagép) veszi igénybe, az asztali eszközöket (pc, asztali telefon) a válaszadók 37 százaléka tekinti elsődleges kommunikációs eszköznek, míg 6 százalék használ számítógépre (pc vagy laptop) telepített telefonos alkalmazást.