A nagyvállalatok több mint negyede tervezi, hogy egy éven belül mobil eszközökre is alkalmassá teszi a honlapját – derült ki a Corvinus Egyetem és az IFUA Horváth & Partners felméréséből. Ez azt jelenti, hogy megduplázódik azon cégek száma, amelyek a mobilinternetre is gondot fordítanak, jelenleg ugyanis az ilyen szervezetek aránya nagyjából 25 százalék a válaszadók között. Utóbbiak több mint fele az 500 legnagyobb magyar vállalat közé tartozik. A vállalatok körében a közösségi média használatában vezet a Facebook használata (47 százalék), jelentősen lemaradva kullog mögötte a LinkedIn (17 százalék) és a Twitter (11 százalék). (Az iwiw-ről nincs adat.) Ám csak a cégek ötöde kommunikál naponta a közösségi médiában, s további tizede teszi meg ezt legalább hetente. Márpedig az ennél ritkább megszólalás ezen a csatornán hatástalan. A cégek nagy része inkább csak kipipálja ezt a feladatot, olyasfajta megfontolásból, hogy ha a konkurencia fent van a Facebookon, akkor nekik is fent kell lenni. Arra már kevésbé törekszenek, hogy a jelenlét valós hozzáadott értéket adjon.
És még ez is...
-
2015. február 4.
Sose találod ki, miben segít a Véradás applikáció
-
2012. február 11.
Méretváltó lesz az új Windows Phone
-
2016. augusztus 4.
Lefulladt az okostelefon-piac
-
2013. február 12.
Mobilról is köthető biztosítás
-
2023. március 18.
Yettel – Óbudai Egyetem együttműködés
-
2019. szeptember 11.
Két év alatt 1,7 millióval nőtt a magyar mobilnetezők tábora