Mobil hang: nem változtat érdemben a UPC felvásárlása a Vodafone piaci részesedésén

Nem sokat erősít majd a Vodafon pici helyzetén a UPC százezer mobil előfizetője. Császár Zoltán, a UPC Magyarország üzletfejlesztési igazgatója a napokban közölte, hogy közel százezer mobil előfizetője van a UPC-nek, s az előfizetések száma negyven százalékkal nőtt 2017 első negyedévéhez képest. Sikeresnek nevezte a mobiltelefonok értékesítését is, az ügyfelek hatvan százaléka készüléket is vásárol az előfizetések mellé. Az NMHH “legfrisebb”, 2014-es mobilhang-gyorsjelentése szerint a T-Mobile 46,8, a Telenor 30,5, a Vodafone 22,7 százaléknyi részesedéssel rendelkezett négy éve Magyarországon. Ha feltételezzük, hogy lényeges változás ebben az időszakban nem történt a piaci részesedés területén, akkor a nagyjából 11 millió aktív mobiltelefonos előfizetésnek valamivel kevesebb, mint egy százalékát teszi ki a UPC százezer előfizetője. Ez pedig azt jelenti, hogy a Vodafone ugyan közelít a piac nagyjából harminc százalékát birtokló második helyezett Telenorhoz, ám attól még mindig jó öt-hat százalékkal le lesz maradva.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.