A Client First tanácsadó cég minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak. A Samsung a hét minden napján elérhető, ingyenesen hívható számon, e-mailben és online video chat formájában is a vevői rendelkezésére áll. Ezen felül úgynevezett Assistance szolgáltatást is üzemeltet, amely a különböző Samsung készülékek tulajdonosai számára ingyenes szállítást és egy munkanapon belüli javítást biztosít a meghibásodott termékekre.
És még ez is...
-
2018. október 12.
Megalakult a MI Koalíció, egyelőre titok a tagok kiléte
-
2012. május 9.
Synergon leányvállalat Bulgáriában
-
2012. február 13.
Kínában feketelistára kerülhettek az Ipad-ek
-
2015. április 14.
Nem mérgező az új Samsung Galaxy-k csomagolása
-
2020. február 21.
A Magyar Telekom vitatja a GVH döntését
-
2015. november 9.
Karácsony: egyre kevesebb ajándékot veszünk, egyre nagyobb értékben