Becslések szerint a magyarországi kiskereskedelemből az online értékesítés több mint három százalékkal részesedik és ez az arány évről évre nő – közölte a GfK Hungária az MTI-vel. A közlemény szerint a hazai kiskereskedelem – a gépjármű- és üzemanyag értékesítés nélkül – 2013-ban megközelítette a hétezer milliárd forintot értékben, ebből az online kiskereskedelem becslések szerint 200-220 milliárd forinttal részesedik. A piac növekedését jelzi, hogy évről évre egyre többen vásárolnak online: 2013-ban a 18-49 éves korosztályban a megkérdezettek 76 százaléka vásárolt már valaha interneten, míg 2012-ben 74 százalék volt ez az arány. Az interneten havi rendszerességgel vásárlók aránya 25 százalékról 28 százalékra emelkedett 2012-ről 2013-ra, a havonta online vásárlók és elektronikusan is fizetők aránya pedig 17-ről 20 százalékra nőtt.
És még ez is...
-
2012. július 10.
Akikre büszkék vagyunk: Nextent Informatikai Zrt.
-
2015. február 9.
Mattheisen: víziónk van
-
2013. szeptember 17.
GVH: bűnösök a kábelszövetségek
-
2017. január 23.
Invitel felmérés: a kkv-k 45 százalékának nincs honlapja
-
2015. május 7.
A Vodafone is a pénzünkre hajt
-
2015. január 27.
Zalaegerszegen is tájékozottak lesznek az utasok