Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XXVI.

szam

  • Tavaly Európában öt százalékkal, Magyarországon pedig harminc százalékkal több TV fogyott mint egy évvel ezelőtt. A Samsung érték alapú részesedése 39 százalék Európában, Magyarországon pedig 43 százalék volt.
  • A Vatera számokban: közel 2,7 millió regisztrált felhasználó, 145,3 milliárd átmenő forgalom, 33 millió eladott termék. Indulásának első évében, 2000-ben csupán 701 felhasználót regisztrált az oldalon. Ma havonta 350 ezer termék talál új gazdára a piactéren, ami percenként több, mint 10 sikeres vásárlást jelent.
  • Egy, a budapesti Uber-használók körében készített friss felmérés szerint, arra a kérdésre, hogy a felhasználók miért választották az UberX-et, a válaszadók 38 százaléka az árat, 25 százaléka pedig a készpénzmentes fizetést említette, további 19 százalék a kényelmet, 11 pedig a minőséget emelte ki.
  • A mobilos videó- vagy tévénézés, a navigáció vagy címkeresés és a mobilvásárlás is erőteljesen férfias tevékenységnek számít. A nők 44 százalékával szemben a férfiak 69 százaléka használja navigálásra telefonját. A videók esetében 26 százalék és 49 százalék, míg a vásárlásnál 16 százalék és 36 százalék a két érték.
  • A nők sokkal kevésbé érdeklődnek készülékük képességei iránt. Több mint negyedük (28 százalék) nem tudja, hogy 2G-n, 3G-n vagy 4G-n netezik, szemben a férfiak hét százalékával, és közel ugyanekkora hányaduk (23 százalék) nem ismeri mobilinternet csomagjának kapacitását – ez az érték a férfiak esetében mindössze 3 százalék.
  • A B2B International és a Kaspersky Lab közös felmérése szerint az európai cégek csaknem negyede (23 százaléka) a DDoS támadásokat a három legnagyobb üzleti veszélyforrás között tartja számon. A kutatásból kiderült, hogy az európai cégek 26 százaléka 2015-re a három legfontosabb informatikai célja közé sorolja a szolgáltatások folyamatosságát.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Magyar fejlesztés töltheti fel a weboldalak üres felületeit

sze máj 6 , 2015
Egy magyar startup fejlesztésének köszönhetően nincs több kihasználatlan, üres felület a weboldalakon. A CrocTech által alkalmazott technika valós időben kutatja fel a szabad helyeket, és azokat egy algoritmus alapján hasznos tartalmakkal, illetve hirdetésekkel tölti fel. A ReachMedia portfóliójába tartozó CTnetwork hálózatban végzett sikeres tesztek után a megoldás most Ausztriában, Németországban […]

És még ez is...