A Holland Királyi Légitársaság (KLM) új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. Az új lehetőség tovább könnyíti az utasok dolgát, hogy minden szükséges járatinformáció pillanatok alatt kéznél legyen. A légitársaság a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire. „Az új szolgáltatás a Messengeren keresztül egy következő lépés volt a KLM közösségi média stratégiájában. Számunkra fontos, hogy ott legyünk jelen, ahol ügyfeleink is szabadidejüket töltik, így a Messenger és a KLM tökéletes párosítás. Tapasztalataink alapján az utasaink nyitottabbak ezen a platformon, és szívesebben osztják meg problémáikat kollégáinkkal. Tavaly már aktiváltuk a Messenger gombot a Facebook oldalunkon, hogy az utasaink személyesen kommunikálhassanak velünk. 40 százalékkal nőtt a megkeresések száma, ami azt jelenti, hogy ügyfeleink értékelik a kommunikáció ezen formáját. Most egy újabb lépést tettünk: utasaink már repülőjegyüket és egyéb utazási dokumentumot is elérhetnek a Messengeren keresztül”- nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója.
Next Post
A Nagy Sorozatrajongó kutatás szerint még mindig a televízió az úr a nappalikban
pén ápr 1 , 2016
És még ez is...
-
2015. augusztus 29.
Pályacsúcsot ért el a Facebook
-
2013. augusztus 23.
EDI-s rendszer a PROGADAT Kft.-től
-
2017. április 27.
Az IKIR segíteni fogja a kormány és a települések jó együttműködését
-
2015. július 22.
A vállalatok negyede használ m2m megoldásokat
-
2012. szeptember 23.
Amikor a bank házhoz megy (retró)