Már ezt is tudjuk: a pénz fiziológiai szükséglet

munkaLaza szakmai társulásnak indult, mára több mint száz fős, amerikai ügyfelekkel foglalkozó Big Data– és üzleti intelligencia konzultáns vállalkozássá nőtte ki magát a Starschema Kft. Az Inc. magazin által az ötezer legdinamikusabban fejlődő európai vállalkozás közé beválasztott cég a bonyolult projektek mellett most újfajta kihívásokkal is szembesül: a megfelelő szakemberek toborzása és szervezetbe való integrálása az it-szektorban sarkalatos probléma. A vállalkozás az utóbbi években jelentősen növelte dolgozói létszámát: 2006-ban négy fővel indultak el, öt év múlva, 2013-ban még csak nyolcan alkották a csapatot, majd nem egészen három éven belül több mint tízszeresére, száz főre duzzadt az alkalmazottak száma. A növekedés üteme idén új szintre lépett: a cég árbevétele év végére elérheti akár a kétmilliárd forintot is. A munkaerő kiválasztását a hazai piacon végzik, az alkalmazottak 95 százaléka továbbra is magyar. A legfiatalabb kolléga mindössze 17 éves, a legidősebb pedig ötven – a felvételnél nem a kor, hanem az adott feladatkörhöz legjobban illő személyiség számít.

Starschema-eredmenyekA munkaerőt a versenyképes, új technológiák alkalmazásával és az egyenjogúság biztosításával igyekeznek megtartani, cserébe viszont elvárás az egyéni ötletek és a tudás egymás közötti feltétlen megosztása. „Nem mérjük percre pontosan embereink munkára fordított idejét, de a teljesítményt mindenkitől elvárjuk. Megadjuk a lehetőséget a fejlődésre, de ahhoz, hogy nálunk valaki hosszútávon is megtalálja számítását nyitottság, és a csapatmunka iránti tisztelet is feltétlenül szükséges” – jelentette ki Adorján-Zsidek Kata, a Starschema HR-vezetője. A pénzt fiziológiai szükségletnek tekintik, a versenyképes fizetés az iparágon belüli hatalmas konkurenciaharc miatt az alap, amelyre a többi ösztönzőt építik. A menedzsment az elsődleges megtartó erőt a kihívást jelentő feladatokban látja. „Nem vagyunk bércentrikus cég. A menedzsment hisz a pénz erejében, de fontosabb szempont, hogy az emberek motiváló projekteken dolgozhassanak. Olyan munkákat vállalunk el, amellyel a cég és az egyén is fejlődhet. A megkereséseknél ezért a szakmai szempontok többet számítanak, mint a pénz”– tette hozzá Adorján-Zsidek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Még mindig van legalább 200 ezer háztartás, ahol nincs szélessávú internet

ked aug 9 , 2016
A megnövekedett „adatéhség” igényli a mobil- és a vezetékes hálózatok kapacitásának továbbfejlesztését, a Magyar Telekom tervei szerint az idén még mintegy kétszázezerezer új háztartás számára teszi elérhetővé a szélessávú internetet — értékelte a társaság negyedéves adatait pénteki sajtótájékoztatóján Szabó János gazdasági vezérigazgató-helyettes. Hozzátette, eddig 410 ezer háztartásba jutott el a […]

És még ez is...