Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben, az emberek a tárgyak helyett már sokkal inkább élményeket-szolgáltatásokat vásároltak ajándékba — áll a Bónusz Brigád közleményében. A társaság és a GKI Digital közös felmérése szerint az emberek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, tíz százalék pedig hétvégére programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon. Tavaly az utolsó negyedévében több mint hetvenezer élmény talált gazdára a Bónusz Brigád oldalain, a legnépszerűbbek között sok a páros élmény: ezek közül az egyik legkapósabb a gasztro-wellness hétvége volt valamelyik négycsillagos hotelben. Az élmények kosárértéke erőteljes növekedésnek indult: míg 2017-ben még átlagosan 6117 forintért vásároltak élményt az emberek, addig 2019-ben ennél több mint negyven százalékkal többet, 8611 forintot költöttek, miközben ajándékkártyából is 25 százalékkal több fogyott, mint a korábbi évben. A felmérés szerint a válaszadók 46 százaléka belföldi utazást ajándékozott, ezek közül a legnépszerűbb a luxus wellnessezés volt.
És még ez is...
-
2014. április 15.
Február: ismét az informatika húzza vissza exportot
-
2015. január 21.
Év disztribútora a WYNIT
-
2020. március 23.
Már az EU is aggódik az internet emgnövekedett forgalma miatt
-
2019. február 11.
Egyre több a pedofil tartalom
-
2012. szeptember 19.
Cégfelvásárlással bővíti portfolióját a Stratis
-
2013. augusztus 16.
Már e-mail címre is utalható pénz