Magyarországon több mint 4500, jellemzően kis- és közepes vállalkozás (kkv) vesz részt az internetes kereskedelemben online piactereken keresztül, és 2018-ban már közel 12 milliárd forintos nettó forgalmat realizáltak ezeken a felületeken, ami a teljes belföldi online kiskereskedelmi forgalom két-három százaléka – közölte a GKI Digital. Az elemzőcég szerint az online kiskereskedelem tavaly nettó 425 milliárd forintos forgalmat generált Magyarországon, az idén az első fél évben pedig ez a szám meghaladta a 207 milliárd forintot, ami 16 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. A belföldi vásárlói bázis egyelőre nem tud a piaccal együtt nőni, ezért az internetes kereskedőknek az aktív online vásárlókat kell a lehető legjobban elérni és folyamatosan vásárlásra ösztönözni, a GKI Digital szerint erre a helyzetre nyújtanak egyszerű és hatékony megoldást az online piacterek. Az online piacterek működésükben hasonlítanak a bevásárlóközpontokhoz, így a vásárlók egy felületen szerezhetnek be szinte mindent, a háztartási és fogyasztási cikkektől kezdve a játékokon, műszaki termékeken át egészen a divatcikkekig. A GKI Digital szerint a barkács termékek, a háztartási gépek és különféle játékok a legkeresettebbek ezeken a felületeken.
És még ez is...
-
2016. január 23.
A Google tavaly több, mint 780 millió hirdetést tiltott le
-
2016. október 21.
Bizonytalanságok az Intelre kiszabott bírság ügyében
-
2017. június 11.
Változhatnak az előfizetések hűségidejére vonatkozó szabályok
-
2012. szeptember 26.
Dinamikusan nő a bankkártyák és az i-banki szolgáltatások használata
-
2019. november 26.
ITM: az ellenőrzött webáruházak 90 százaléka jogsértő
-
2015. május 20.
Feléli az ingatlanvagyonát a Magyar Telekom