Magyarország mobilfizetésben jobb, mint a szomszédai

mobil-kereskedelemBoros Botond, a PayPal üzletfejlesztési menedzsere szerint Magyarországon a cseh és a lengyel átlagnál magasabb az okostelefonok elterjedtsége, azonban jelentősen alacsonyabb a táblagépek penetrációja. A PayPal felmérése szerint jelenleg Magyarországon minden tizedik online fizetés okostelefonról, és minden harmincadik történik táblagépről. Ezekkel a számokkal hazánk első helyen áll a régióban a mobil fizetéseket tekintve, mert míg Lengyelországban az online fizetések nyolc százaléka történik okostelefonról, és három százalék táblagépről, addig Csehországban mindössze hét százalék és két százalék az arány.

A PayPal dinamikus növekedést prognosztizál Magyarországon a mobileszközökről érkező fizetések piacára 2012 es 2015 között. 2012-ben a teljes magyar m-commerce piac 7,5 milliárd forintot tett ki, 2014-re azonban több mint 14 milliárd forintos volumen várható. Ez a PayPal kutatása szerint 2015-re elérheti az évi 20 milliard forintot is, azaz idei online kiskereskedelmi piaci volumen nyolc százalékát.

Kiugró arányban fizetnek élelmiszerekért hazánkban hordozható eszközökről, ugyanis az online vásárlások aránya ebben a szegmensben 26 százalék, amiből 12 százalék az okostelefonról és 14 százalék a táblagépről történő fizetések aránya.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Luxuskomód az LG ívelt OLED TV-je alá

ked máj 13 , 2014
ShareTweetPinShareVilágszerte egyedülálló együttműködés jött létre az LG Electronics és a Wenga Bútormanufaktúra között: a kézműves magyar bútorgyártó ugyanis egyedi médiafalat és teljes nappali enteriőrt tervezett az LG ívelt OLED TV-jéhez. A Wenga Kft. által tervezett és gyártott médiafalat úgy alakították ki, hogy a tévét tartó panelt egy vastag, látványos keret […]

És még ez is...