Lojalitás: alapoz a myMeki app

A McDonald’s január elején indította el helyi fejlesztésű digitális kupongyűjtő alkalmazását, a myMeki appot, amelyet alig három hónap alatt több, mint 230 ezren töltöttek le. Március végére a MyMeki az iPhone használók 25 leggyakrabban használt alkalmazása közé is bekerült. Februárban az étteremlánc papírszelvényes ajánlataival bővült az alkalmazás, ezzel azok is kézre álló megoldást kaptak, akik nem akarnak a pénztárcában vagy farzsebben felejtett, elrongyolódott kuponokkal bajlódni. A myMeki-vel a vendégek nyomon követhetik a McDonald’s összes magyarországi étteremében elérhető ajánlatát, egyszerűen, kényelmesen gyűjthetnek kuponokat, sőt családjukkal, barátaikkal is bármikor megoszthatják őket.

A myMeki alkalmazás év eleji bevezetése a McDonald’s első lépése volt ahhoz, hogy hosszú távú, digitális alapú lojalitásprogramját megalapozza. A vállalat arra készül, hogy a myMeki funkcióinak sorozatos bővítése és fejlesztése révén 2018-ra a vendégélményt új szintre emelő digitális platformot hozzon létre. A myMeki alkalmazásban néhány hónapon belül megjelenik a Kedvencek funkció, amellyel a felhasználók a számukra legérdekesebb ajánlatokat külön „zsebbe” csoportosíthatják, ezzel egyidejűleg lehetőség lesz egyedi kuponok gyűjtésére is. A vendégeket személyre szabott ajánlatokkal megszólító funkció a jövő év elejére várható.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Lélegzetvisszafojtva vártuk, és nem hiába: jön az LG új zászlóshajója

sze ápr 12 , 2017
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a dél-koreai bevezetést követően a héten a nemzetközi piacokon is megkezdi az LG G6 okostelefon értékesítését. A következő hetekben Észak-Amerika, Ázsia, Európa, valamint Közép- és Dél-Amerika legfontosabb piacain indul el a készülék terjesztése, és májusban megérkezik hazánkba is. Az LG G6-os csúcstelefon 5,7 colos […]

És még ez is...