Márkaépítést támogató új, közösségi médiás megoldással lépett piacra az XMPie, a Xerox leányvállalata. Az uStore Facebook Connect segítségével az XMPie uStore felhasználók beágyazhatnak egy Web-to-print alkalmazást Facebook oldalukba, amivel az oldal rajongói márkajelzéssel ellátott anyagokat rendelhetnek. A Facebook felhasználó dolga nagyon egyszerű: az alkalmazást publikáló vállalat Facebook profiljáról egy kis ikonra kattintva máris a uStore portálra jut. Itt számos sablon közül – az üdvözlőlaptól, az eseménymeghívón és különféle naptáron át a füzetig, illetve poszterig – választhat, és különböző elemeket, például kuponokat, QR kódokat vagy hirdetéseket is beilleszthet. A szükséges jogosultságok jóváhagyása után az alkalmazás a dokumentumot személyre szabja a rajongó Facebook adatlapjáról származó adatokkal, a kész dokumentum PDF előnézete pedig azonnal megtekinthető és javítható. A rendelés véglegesítése és a szállítási adatok megadása után az ismerősök részére is ajánlható az alkalmazás.
És még ez is...
-
2015. december 1.
Klik: várhatóan ma befejeződik az informatikai rendszer újratelepítését
-
2018. szeptember 14.
MÁV: idén már hatszázmilliót spóroltak az utasok az elektronikus jegyvásárlással
-
2017. szeptember 8.
Digitalizáció: keresik az utat a bankok
-
2012. április 3.
Fedélzeti számítógép a Jászkun Volán buszain
-
2012. június 4.
3D-s lesz az ingatlannyilvántartás