Egyre gyakoribb a közös online vásárlás (58 százalék), amely feltehetően a családi nagybevásárlás új formájává válik, csak a helyszín más: már nem az áruházban, hanem otthon ülve nézelődhetnek és válogathatnak a virtuális polcok kínálatából – derül ki az eNET – Magyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című friss kutatásából. Igaz, az online vásárlás kényelméből fakadó megtakarítások nem feltétlenül csökkentik kiadásainkat, mert sokan nem csak az éppen szükséges termékeket veszik meg: a családok 29 százaléka legalább alkalmanként többet költ a neten az eredetileg tervezettnél. A vásárlás mellett a közös online zenehallgatás és online filmnézés, videózás, tévézés is igen gyakori a netezők körében (45, illetve 43 százalék).
És még ez is...
-
2012. június 25.
Brutális növekedést jósol Zhengfei
-
2012. október 15.
Az orosz kormány is védi a világhálótól a gyerekeket
-
2014. február 6.
Az érintőképernyő lehet idén a sláger
-
2013. szeptember 19.
Internet: a helyzet rossz
-
2018. október 28.
Erősítené SAP-s csapatát az Accenture Magyarországon