KKV-k nagy barátja lehet az Adplanky

adplankyÚj, marketingtervező és kampánymenedzselő szoftvert fejlesztett Damjanovich Nebojsa, online marketing guru. Az Adplanky nevű, felhő alapú megoldás kis- és közepes vállalkozások (kkv) számára készült és nemzetközi piacokat is célba vesz. Az Adplanky célja hatékonyabbá tenni a kis- és közepes vállalatok marketingjét. A hasonló szoftverek nagyvállalatok és ügynökségeik számára készültek, egy kkv számára bonyolultak és nagyon drágák. Ezt a piaci rést igyekszik kihasználni az Adplanky.

A programban egy helyen elérhetők a lényeges adatok minden felhasználó számára, így a kampányok tervezése lerövidül, áttekinthető, hatékonyabb és eredményesebb lesz. A program tartalmaz egy médiaadatbázist a háromezer legfontosabb magyar médium adataival. Mivel a kkv-k többnyire maga végzik a médiavásárlást, mindez lényegesen megkönnyíti a médiatervezést. Az Adplanky tartalmaz egy áttekinthető kampánynaptárat, melyben minden kampányesemény annak minden részletével nyomon követhető. A program része egy egyszerű feladatmenedzsment rendszer, amely minden modullal össze van kapcsolva. És ami talán a legfontosabb, az adatok zöme a Google Analytics-ből töltődik be automatikusan és élőben, így könnyűvé válik a kampányok real time követés és értékelése.

“A kis- és közepes vállalkozások a kampánytervezéshez és értékeléshez kockás papírokban, Word, Excel és Pdf dokumentumokban, a Google vagy a Facebook analítikai rendszerében és emialekben lévő információkból nyerik az adatokat. Ez nem hatékony és nem eredményes” – mondta Damjanovich. Véleménye szerint számos ponton automatizálható kis- és közepesvállalatok marketing tervezése és a menedzsmentje, beleértve az értékelést is, mindezzel sokszorosára lehet növelni a hatékonyságot.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Az Invitel HD-vel hódítana

hét máj 11 , 2015
ShareTweetPinShareA legfrissebb kutatásunk arra mutatott rá, hogy amennyiben adottak a minőségi, interaktív televíziózás feltételei, akkor ezt a lehetőséget a tévénézők ki is használják — nyilatkozta Langsteiner Marianne, az Invitel lakossági vezérigazgató-helyettese. Hozzátette, hogy a felmérések szerint az év végére a háztartások felében lesz HD-képes televízió, így folyamatosan nő az igény a […]

És még ez is...