KKV: három százalékos növekedésre számít a Magyar Telekom

Lakatos Péter Magyar Telekom kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyetteseTavaly is népszerűek voltak az üzleti mobil előfizetők körében az átalánydíjas, korlátlan tarifa csomagok, amelyek megjelenésével kiszámíthatóbbá váltak a vállalkozások mobil kiadásai. Számukra kedvezően hat a telco piacon már évek óta tartó csökkenő ártrend, amelynek hátterében az intenzív szolgáltatói verseny, a kedvezőbb szolgáltatási díjak, a korlátlan hang- és mobiladat díjcsomagok megjelenése, és az egyre olcsóbban hozzáférhető okos eszközök állnak — derül ki a Magyar Telekom kkv ügyfeleire vonatkozó 2014-es adataiból.

„A kisvállalati szegmensben egyre többen ismerik fel a megbízható telekommunikációs háttér fontosságát és azt, hogy hogyan profitálhatnak a napi üzletmenet könnyebbé válásából. A vállalati informatikai piac évek óta folyamatosan bővül, a KKV-k számára nyújtott informatikai szolgáltatások iránt egyre nagyobb igény mutatkozik, ennek köszönhetően tavalyhoz képest az idén várhatóan három százalékkal nőnek a Magyar Telekom számára releváns részpiacok” – mondta Lakatos Péter Magyar Telekom kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.

Tavaly informatikai eszközökre és szolgáltatásokra költöttek a leginkább növekvő mértékben; mintegy hetven százalékkal nőttek az ilyen irányú beruházások a Magyar Telekom kkv ügyfelei körében. Ezen belül a legtöbbet a havi díjért elérhető notebook-okra szántak, az ezirányú költések meghatszorozódtak, de nőttek az irodai szerverekre, és felhő alapú, irodai szolgáltatáscsomagra szánt összegek is. A notebook kínálaton belül nemcsak az alacsonyabb értékű gépek fogytak, a vásárolt laptopok 17 százaléka felsőkategóriás termék volt.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Samsung: egyre okosabb a jövő

ked febr 10 , 2015
ShareTweetPinShareA Samsung a Monacóban megrendezett Samsung EU Fórumon mutatta be az „okosabb” jövőre vonatkozó elképzeléseit. A vállalat az európai televízió piacon megszerzett vezető szerepének megerősítésére a 88-hüvelykes SUHD TV-jét hozta el. A Samsung emellett új, prémium hangzást nyújtó audio megoldásokat, valamint az otthoni sütést-főzést kellemesebbé tevő, a hivatásos szakácsok által […]
televízió

És még ez is...