Az Adverticum Adserver hirdetéskiszolgáló rendszer az új külső után januárban új belsőt is kapott. Az Adverticum AdServer 2.0 pontosabb szabályozást és kifinomultabb működést biztosít a felhasználók számára – olvasható a szolgáltató közleményében. A továbbfejlesztett AdServer legnagyobb előnye, azonnali, azaz real time kampányoptimalizálást tesz lehetővé, ezáltal is növelve a hirdetések hatékonyságát. Az újdonságok közül említésre érdemes még az inApp helymeghatározás, amely a mobilalkalmazásokban megjelenő bannerek földrajzi elhelyezkedés alapján történő célzására alkalmas.
És még ez is...
-
2013. január 11.
Első fokon bűnös Tomcat
-
2014. augusztus 6.
Telekom növelte a 4G lefedettségét
-
2016. július 20.
Tuzson: „vicces” az internet áfacsökkentésének elutasítása
-
2017. november 11.
UPC: közel 120 ezer ügyfél jól jár
-
2015. június 23.
Így változik a közműadó