Az Allegro Group friss felmérése szerint a megkérdezettek 36 százaléka a karácsonyi nagybevásárlást azért online intézi, mivel így nem kell kimozdulnia, a nyitvatartási időkhöz alkalmazkodnia, vagy épp a csomagokkal bajlódnia. Második helyen a kedvezőbb ár áll (23 százalék), amit szorosan követ a széles kínálat (17 százalék), hiszen a nagyobb üzletközpontok polcai ilyenkor hamar kiürülnek. A válaszadók 14 százaléka pedig azért a neten tervezi megrendelni az ajándékokat, mivel ez kevésbé időigényes, mint a hagyományos vásárlás. A hazai e-kereskedelemben fokozatosan nő az átvevőpontok népszerűsége, ami elsősorban anyagi megfontolásokra vezethető vissza. Ám az év végi időhiányban sokan inkább lemondanak a néhány száz forintos megtakarításról a kényelem javára. A válaszadók 44,6 százaléka vallotta azt, hogy legutóbbi vásárlása során a futárszolgálattal történő kézbesítést választotta. Ez az arány a nyugdíjasok, a városban illetve a községben élők között meghaladta az 50 százalékot.
És még ez is...
-
2013. október 29.
Újra eladósorban a jó öreg a 450 megahertz
-
2014. december 23.
A sorállás-fóbia pörgeti az e-kereskedelmet
-
2013. október 3.
Egyre többen, és többet vásárlunk online
-
2014. október 29.
Stratégiai együttműködésben a Simple és a Samsung
-
2013. január 8.
Több mint kétmilliárdos OMSZ tender
-
2012. június 22.
Az IBM terjeszkedik Oroszországban