A kínai piacra fókuszál az idén a navigációs és újabban már kiberbiztonsági megoldásokat is kínáló magyar autóipari szoftverfejlesztő NNG Kft. — mondta Giles Shrimpton vezérigazgató. Hangsúlyozta, a piaci terjeszkedés részeként hamarosan ötven fejlesztő mérnökkel új központot nyitnak Sanghajban. Eddig 15, többnyire kereskedelemmel foglalkozó munkatársuk volt a távol-keleti országban. Shrimpton elmondta, hogy a cég 2016-ban 98 millió euró árbevételéből két százalék származott a kínai belföldi piacról, öt-hét százalékot tesz ki a kínai kivitelből adódó bevételük, ezt az arányt szeretnék a jövőben 20-25 százalékra növelni. Az NNG vezérigazgatója elmondta, jelenleg öt kínai autógyárnak fejlesztenek helyi megoldásokat, és arra számítanak, hogy az autók eladásának növekedésével üzleti lehetőségeik is bővülnek.
És még ez is...
-
2019. május 28.
NMHH birság: fizetnie kel az UPC-nek
-
2012. december 6.
Kipusztulnak az e-book olvasók
-
2018. október 16.
A Vodafone csatlakozott a Mesterséges Intelligencia Koalícióhoz
-
2015. július 27.
Schneider és a Cisco, két jóbarát
-
2015. július 3.
Adatroaming-akció a Magyar Telekomnál