Kína: nagy ország, nagy képernyő

OPPOAz Oppo és a vivo a vidéki népesség számára praktikusabb hagyományos értékesítési csatornák kiépítésének, a kisvárosokban létrehozott üzleteiknek köszönhetik eladásaik nagymértékű növekedését Kínában — állapítja meg az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai piackutató vállalat felmérése. Az Oppo gyors, “öt perc töltéssel két óra beszélgetési időt” biztosító töltési technológiájára összpontosította reklámjait, a Huawei pedig a kifejezetten minőségi kamerát igénylő ügyfélkört vette célba a Leica technológiát kiemelő reklámjaival – áll az IDC piaci elemzésében. A tanulmány rámutat, hogy a kínai piac kifejezetten a nagy képernyős okostelefonokat kedveli. Az idei második negyedévben értékesített készülékeknek kilencven százaléka öt hüvelykes, vagy annál nagyobb képernyő átmérővel rendelkezett.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.