Az Oppo és a vivo a vidéki népesség számára praktikusabb hagyományos értékesítési csatornák kiépítésének, a kisvárosokban létrehozott üzleteiknek köszönhetik eladásaik nagymértékű növekedését Kínában — állapítja meg az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai piackutató vállalat felmérése. Az Oppo gyors, „öt perc töltéssel két óra beszélgetési időt” biztosító töltési technológiájára összpontosította reklámjait, a Huawei pedig a kifejezetten minőségi kamerát igénylő ügyfélkört vette célba a Leica technológiát kiemelő reklámjaival – áll az IDC piaci elemzésében. A tanulmány rámutat, hogy a kínai piac kifejezetten a nagy képernyős okostelefonokat kedveli. Az idei második negyedévben értékesített készülékeknek kilencven százaléka öt hüvelykes, vagy annál nagyobb képernyő átmérővel rendelkezett.
És még ez is...
-
2014. április 11.
Szigorítják a telefonos feltöltőkártyák forgalmazását
-
2012. december 16.
Alcatel: olcsó windows-os okostelefon
-
2020. május 5.
Túlléptük a 93 milliós álomhatárt
-
2019. november 23.
Kihajtható mobiltelefonokat mutatott be az EVOLVEO
-
2016. március 11.
Nehogy má’ a kávéfőzéshez is okostelefon kelljen! Pedig de
-
2012. szeptember 12.
Egyre több az okostelefon az Egyesült Államokban