Saját bevallásuk szerint az internetes vásárlók döntő többségének (93,1 százalék) nincs preferált napja vagy napszaka az online vásárlásra, akkor adják fel rendeléseiket, amikor épp felmerül az igény valamilyen termékre — derül ki az Extreme Digital nem reprezentatív online kutatásából. A kérdőívre érkezett válaszok alapján a hét napjai közül azért csekély mértékben kiemelkedik a szombat (1,9 százalék), a vasárnap (1,5 százalék) és a péntek (1,3 százalék). A többségnek (54,3 százalék) a napszakot illetően sincs preferenciája, de elég sokan leginkább este (17,8 százalék) vagy késő délután (9,7 százalék) szokták feladni megrendeléseiket. Bár a legtöbben (55 százalék) számítógépen szereti intézni az internetes rendeléseiket, már nagyon sokan (34,2 százalék) rendelnek okostelefonról vagy táblagépről is. A mobil eszközök használatának elterjedtsége a férfi (35,5 százalék) és a női (30,6 százalék) felhasználók körében alig eltérő.
És még ez is...
-
2022. december 14.
Musk folytatja az ámokfutást
-
2012. december 12.
Európa bukik a Google „adóelkerülésén”
-
2016. augusztus 4.
A Magyar Telekom megcsípte a Diákhitel Központot
-
2013. szeptember 20.
Vasban a netes csalók királya
-
2021. január 28.
Már megint az Apple a legértékesebb márka a világon