Hiába jó a kínálat és az ár, ha nem elég egyszerű a vásárlási folyamat, akkor visszafordulnak a felhasználók, derül ki az Év Internetes Kereskedője Díj shortlistjére bekerült negyven webshop „élményteszteléséből”. A felhasználói visszajelzésekből kitűnik, hogy a vásárlók számára az egyszerűség és az átláthatóság a legfontosabb, ezt követi a termék aloldalak minősége, és a letisztult design. Ennek megfelelően a lista elején végzett webshopok ezekben a tulajdonságokban emelkednek ki leginkább. Azok a felületek kapták a legkevesebb pontot, ahol a felhasználók nehézkesen találták meg a keresett termékeket és érzésük szerint feleslegesen hosszú regisztrációs, illetve rendelési folyamaton kellett átmenniük.
És még ez is...
-
2019. december 10.
A 4iG nem képes felvásárolni a T-Systems-szet
-
2015. július 14.
Divat lenne a középszerűség?
-
2021. április 12.
Az EU 355,2 millióval támogatta a tabi járás infrastruktúrafejlesztését
-
2015. június 16.
A házhozszállítás olyan mint egy domina: dominál
-
2013. június 28.
Elindult a svédországi Facebook adatközpont
-
2017. december 10.
Ezt is kevesen tudják: így növelheted a céged hatékonyságát V.