Keményen kampányol a mobiltárca szövetség

nfcA Magyar Mobiltárca Szövetség edukációs jelleggel, az egyérintéses mobilfizetés népszerűsítése érdekében indította el az „NFC Messages” elnevezésű kampányát. Az ország különböző pontjain – főként szórakozóhelyeken – elhelyezett NFC matricák virtuális üzenőfalként biztosítják az üzenetküldés lehetőségét. A szövetség szerint az egyérintéses technológia a PayPass kártyák használatának köszönhetően már jól ismert, azonban az NFC technológiában rejlő számtalan lehetőség kevésbé elterjedt. Az NFC képes okostelefonnal mobilfizetés, hűség- és kedvezménykupon nyilvántartás, biztonságos beléptetés intézhető, vagy az okos TV és bármilyen okoseszköz közötti kommunikáció is megvalósítható. A szövetség által indított „NFC Messages” kampány célja, hogy az innovációra fogékony fiatalok megismerjék az NFC technológát, megtegyék az első lépést a használatához: tisztában legyenek az okostelefonjuk NFC „képességével”, be is kapcsolják ezt a funkciót és tudják, hogy az NFC nem meríti az okostelefonjukat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

360 ezerrel csökkent a piacvezető mobilszolgáltató ügyfélköre

csü júl 28 , 2016
ShareTweetPinShareCsaknem 360 ezerrel csökkent, tízmillió alá esett a Romániában piacvezető mobilszolgáltató, az Orange Romania ügyfeleinek száma (a hálózatban regisztrált SIM-kártyák alapján), ám 2016 első hat hónapjában az egy évvel korábbinál 4,9 százalékkal magasabb, csaknem 476 millió euró árbevételt ért el a társaság — közölte a francia cégcsoport romániai leányvállalata kedden. […]

És még ez is...