Kampányol a Toshiba

toshibaA Toshiba elindította a ‘Make IT work’ kampányát, a kiemelt fontosságú a közép- és nagyvállalati partnerei számára. A „Make IT work” célja, hogy a Toshiba piaci helyzetét bizonyítsa ebben a napjainkat meghatározó professzionális és folyamatosan fejlődő környezetben, a b2b megoldásokon keresztül, valamint, hogy kiemelt szintű konzultációt és terméktámogatást nyújtson partnereinek és vásárlóinak.

A Toshiba eddigi legnagyobb új üzleti sorozata, jelenleg 12 új platformból áll, köztük négy kiemelten nagy teljesítményű laptopból és hibrid eszközből – a Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C és a Portégé Z20t-C – amelyek mindegyike a Toshiba alapelgondolását képező négy lábára épül: biztonság, megbízhatóság, csatlakoztathatóság és menedzsment. Ugyancsak tartalmazzák az Intel 6. generációs Core processzorait, amelyek lényeges elemei, hogy az optimális teljesítményt megtalálják a Windows 10 rendszerrel közösen az akkumulátor élettartamának maximalizálására.