Novemberben és decemberben ismét – immár második alkalommal – megszervezi a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) az infokommunikációs vállalkozások igényeihez igazodó infokommunikációs exportakadémiát. A kereskedőház tájékoztatása szerint a kétszer kétnapos tréning fókuszában a nemzetközi marketing, a kormány által tavaly elfogadott digitális exportfejlesztési stratégia lehetőségei, a kockázati tőkebevonás, illetve a külpiaci humán erőforrás menedzsment témái állnak. Az ágazatspacifikus képzési program folytatását a jelentős piaci igényekkel és az ágazat által elért nemzetgazdasági eredményekkel indokolják.
A tréningen elismert trénerek, sikeres exportőrök, állami és szakmai szervezetek képviselői tartanak előadásokat, amelyek keretében a résztvevők átfogó tájékoztatást kapnak piackutatásról, forrásbevonási és pályázati lehetőségekről, marketingeszközök hatékony felhasználásáról, a sikeres külpiaci és üzleti stratégia kialakításáról. A közlemény szerint a tréning épít az MNKH Exportakadémia tréningsorozatának eredményeire, amelyet eddig több, mint háromszáz cégvezető végzett el. Az előadásokat követően az MNKH lehetőséget biztosít a személyes mentorálásra az iparági és külpiaci szakértőkkel, a képzés végeztével a résztvevő vállalkozók cégre szabott külpiacra lépési-, üzleti-, és marketing stratégiát készíthetnek.