Ismét csúcsokat döntött a fekete péntek

vasarlo-kosarAz átlagosnál magasabb, 35 ezer forint feletti átlagos megrendelési értéknek köszönhetően negyedével múlta felül a tavalyi fekete péntek forgalmát a november 18-i Black Friday az Extreme Digitalnál.

A szokásos slágertermékek (okosmobil, konzol) mellett az idén a hőszivattyús szárítógép és egy ultra-HD televízió volt az akciós nap két rendkívül kedvelt terméke. Az Extreme Digital idei fekete pénteki eladási toplistájának első helyére az 500 gigabájtos háttértárral és Kinect mozgásérzékelő kamerával felszerelt, két játékot is tartalmazó Xbox One konzol található, a második helyezett a Lenovo P70-es okostelefon, míg a harmadik legnépszerűbb terméknek a Beko gyártmányú hőszivattyús szárítógép bizonyult. Rendkívül kelendő termék volt az ultra-HD felbontású televízió volt, a Samsung 40 és 50 colos okostévéi a negyedik és hetedik helyet szerezte meg.

Egy átlagos péntek forgalmához mérten a Black Friday napján jelentősen megnőtt a megrendelések átlagos értéke, amely 35 ezer forintot tett ki, és az online bankkártyás fizetést választók aránya is a szokásosnál jóval magasabb, 16 százalékos volt, ami azt jelzi, hogy a magyar felhasználók is egyre inkább megbíznak ebben a megoldásban. A vásárlók 62 százaléka egyébként a házhozszállítással kérte az akciós terméket, 38 százalék viszont a bolti átvételt preferálta. A Black Friday-es ajánlatokra kíváncsi látogatók 62 százaléka volt férfi és 38 százaléka nő, a korcsoportok közül pedig a 25-34 év, illetve a 35-44 év közötti volt a legerősebb, 30-35 százalékos aránnyal. A látogatók 72 százaléka új vásárló volt, aki korábban még nem rendelt az Extreme Digitaltól, ami tökéletesen igazolja, hogy a Black Friday az egyik leghatékonyabb vevőcsalogató marketingeszköz.

A fekete pénteki aloldal reggel 8 órakor bonyolította a legnagyobb forgalmat: ekkor egy adott időpillanatban egyszerre több mint százezer érdeklődő kereste fel, a nap végéig pedig összesen 15 millió oldalletöltést szolgált ki. Az egyidejűleg hatvanmillió felhasználóra kalibrált, felhőalapú ideiglenes áruház tökéletesen bírta a vásárlók rohamát, a fekete péntek alatt egyetlen percre sem vált elérhetetlenné, és a normál ajánlatokat tartalmazó www.edigital.hu webáruház működése is zavartalan volt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A cseh gyerekek egyre többet hazárdíroznak

ked nov 22 , 2016
ShareTweetPinShareEmelkedik az interneten hazárdjátékokat játszó és nagy összegeket veszítő gyerekek száma Csehországban – közölte Jindrich Voboril, a cseh országos drogellenes központ vezetője hétfőn Prágában egy szakmai konferencián. „A legnagyobb aggodalmat az okozza, hogy már a 16 éven aluli gyerekek is játszanak. Mintegy hét százalékuk pénzért is játszott és sokan komoly […]

És még ez is...