Invitech Solutions: ismét lehet pályázni az InnoMax Díjra

tapsAz Invitel Csoporton belül – a korábbi vállalati és nagykereskedelmi üzletág utódaként – július 1-vel létrehozott Invitech Solutions folytatja a cégcsoport megőrzésre méltó hagyományait. A társaság idén is meghirdeti a hazai innovációs megoldások egyik legnépszerűbb seregszemléjét. Az immár hetedik alkalommal kiírt pályázat lényege, továbbra is az, hogy támogassa a hazai vállalatok innovációs törekvéseit, és felhívja a figyelmet e cégek példamutató eredményeire. A 2009-ben alapított InnoMax Díjra három kategóriában – Business, InnoApps, Innomax nonprofit – is nevezni lehet.

A 2016-től Invitech Innomax Díj néven továbbvitt pályázat nem csak elnevezésében újul meg, de szellemiségében és szerkezetében is. A vezető infokommunikációs megoldásszállító szemlélete a pályázatban is visszaköszön, a kiírás fókuszában az idei évtől a mindannyiunk életét jobbá tévő, a közjót szolgáló innováció elősegítése áll. További újdonság, hogy a „Business” kategóriában ez évtől, cégmérettől függetlenül bármely hazai vállalkozás elindulhat. A kiírók az „InnoApps” kategóriában továbbra is a saját alkalmazást fejlesztő, harminc év alatti fiatalok jelentkezését várják, nyilvánosságot biztosítva nekik tehetségük megmutatásához, és forrást további ötleteik megvalósításához. A nonprofit kategóriában a kiosztható támogatások számának jelentős emelése mellett fontos változás, hogy az Invitech Solutions a hazai üzleti világ és a civil szféra közötti híd szerepét betöltő egyik legismertebb szervezet, a Magyar Adományozói Fórum (MAF) partneri együttműködésével bonyolítja le a kategória pályáztatását. A civil szervezetek mellett az oktatási intézmények jelentkezését is várják ebbe a kategóriába.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Rossz hatással vannak ránk az okostelefonok

sze okt 5 , 2016
Míg az okostelefonok segítenek a kollégákkal való kommunikációban, emailjeink gyors megválaszolásában, és sürgős feladataink elvégzésében, valójában csökkentik hatékonyságunkat egy új pszichológiai kísérlet szerint, melyet a Kaspersky Lab megbízásából a Würzburgi- és a Nottingham-Trent-i Egyetemeken végeztek. A kísérlet összefüggést fedezett fel a résztvevők és az okostelefonjuk közötti távolság valamint a hatékonyság […]
okostelefon

És még ez is...