Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését

Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője

Új grafikus vezetői riport modul segíti az e-mail marketing kampányok hatékonyságának növelését — jelentette be a ReachMedia. A társaság saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy áttekinthető infografikán a Maxima e-mail marketing szolgáltatás kampányainak eredményeit. Az infografika a főbb mérőszámok – átkattintási arány, megnyitási arány, és így tovább – mellett a demográfiai mutatókat is megjeleníti, így az ügyfelek arról is azonnal áttekintést kapnak, hogy az e-mailben megfogalmazott üzenetre kik a legfogékonyabbak.

„Az új funkciónak köszönhetően gyakorlatilag egy pillanat alatt, különösebb elemzés nélkül kiderül, hogy jól határoztuk-e meg a célközönséget, vagy hogy a kreatív működik-e az adott üzenettel. Így sokkal hatékonyabban, gyorsabban el lehet végezni az esetleges finomhangolásokat, növelve ezzel az e-mail kampányok hatékonyságát” – mutatta be a fejlesztés legfontosabb előnyét Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője. A grafikus funkció 2014 júniusától a Maxima e-mail marketing szolgáltatás minden felhasználója számára díjmentesen elérhető.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Bill Gates: itt a "távirányítású" fogamzásgátló chip

pén júl 11 , 2014
A bőr alá beültethető és 16 évig működőképes távirányítású fogamzásgátló chip készült Bill Gates támogatásával – írta a The Daily Telegraph. A chip a fogamzásgátló hatású levonorgesztrel hormon kibocsátásával szabályozza a teherbeesést. Az implantátum ugyanakkor távirányítható: a chippel rendelkező nő (Abban csak reménykedni lehet, hogy más nem. A -szerk- megj.) […]
chip

És még ez is...