Az Oracle friss jelentése szerint három fő fogyasztói személyiségtípust létezik. Az egyik ilyen fogyasztótípusba olyan vásárlók tartoznak, akik minden csatornát igénybe vesznek, és kihasználják mind a digitális, mind pedig a fizikai kapcsolati pontok előnyeit. A második kategóriába azok a leleményes vásárlók tartoznak, akik nyitottak az új, innovatív és technológiára alapuló fogyasztói élményekre. A harmadik típusú vásárlók ártudatosan keresik a kedvezményes ajánlatokat, és mindig a legjobb ár-érték arányt részesítik előnyben. „E viselkedési trendek kiaknázásához és az efféle fogyasztók megnyeréséhez a vállalatoknak három fronton kell újításokat bevezetniük” – nyilatkozta Ray Carlin, az Oracle Retail alelnöke és ügyvezető igazgatója. Hozzátette, az egyéni vásárlási élmény biztosításához, és a teljes csatornaspektrum használatának vállalati szintű elsajátításához közelebbről is meg kell ismerniük a fogyasztókat, és készen kell állniuk az innovációra.
One thought on “Ijesztően egyformák vagyunk: csak háromféle fogyasztói személyiségtípus létezik”
Vélemény, hozzászólás?
És még ez is...
-
2012. február 21.
Le a netről a helyi adósok listájával!
-
2013. március 16.
Máv-Start: szünetel a bankkártyás fizetés a neten
-
2013. február 6.
Kínában elindult a 4G
-
2018. január 2.
Hét trend, amire 2018-ban számíthatunk V.
-
2015. augusztus 27.
Az év leg(el)viselhetőbb eszköze: LG Watch Urbane
-
2012. május 23.
A játékpiacot is lenyeli a Facebook
Ha-ha! Engem kifelejtettek! Se így, se úgy nem vásárolok szinte semmit. Nem is nagyon van miből