A fiatalok egyre inkább az online világban találják meg azokat a tartalmakat, amiket szívesen fogyasztanak (olvasnak, hallgatnak, néznek) — derül ki az eNET a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesülettel (HTE) közösen készített online kérdőíves kutatásából. Számukra a hagyományos médiumok (tévé, rádió) leértékelődtek, feltehetően azért, mert személyre szabott és bármikor elérhető tartalmat keresnek. Nem ők akarnak alkalmazkodni a médiához, hanem a médiától várják el, hogy alkalmazkodjon hozzájuk. Változott hozzáállásuk a tartalomhoz is, nemcsak fogyasztják, de szívesen meg is osztják azt, és egyáltalán nem csak anyagi okokból, hanem sok esetben pusztán érdekesség, vagy spontán „terméktámogatás” miatt. Vagyis a fiatalok az interneten nemcsak tartalmat fogyasztanak, de kommunikálnak, megosztanak, tartalmat továbbítanak – ezáltal közösségi teret hoznak létre.
És még ez is...
-
2015. április 10.
Új gateway-családdal jelentkezett a ZyXEL
-
2012. augusztus 14.
Fotómegosztón fedeztek fel egy új fajt
-
2015. július 31.
Végre: itt az internetes jogok nyilatkozata
-
2015. július 24.
Ahol a Telenor megjelenik, ingyenes internet terem
-
2012. március 27.
Bemutatótermet csinál az okostelefon a boltokból
-
2016. március 22.
Vodafone: ADSL helyett fizess elő inkább 4G-re