Így telefonálunk mi

atlagos-hazai-hívásszerkezet- 2015A telefonszolgáltatók ajánlatai között nehéz megtalálni azt a díjcsomagot, amely legjobban megfelel az igényeinknek. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az átlagos havi költségmutató (ÁHK) kiszámításával, és közkinccsé tételével segít eligazodni a vezetékes- és mobiltarifák, valamint a szolgáltatók kínálata között. Az átlagos magyar fogyasztó telefonálási szerkezete (lásd táblázat) azt mutatja, hogy havonta hányszor kezdeményez hívást, milyen irányba (saját hálózat, vezetékes, mobil, nemzetközi), milyen napszakban (csúcsidőben vagy azon kívül), illetve milyen hosszan (hány percig) telefonál. Ami jól látszik a táblázatból, hogy már jelentősen többet beszélünk mobiltelefonon, mint vezetékesen, illetve, hogy a feltöltőkártyás ügyfelek közel hetedannyi ideig használják beszélgetésre a telefonjukat, mint az előfizetéses ügyfelek.

A vezetékes telefont használók átlagosan havonta 26-szor kezdeményez hívást, összesen csaknem két és egyharmad órát beszél, egy hívása átlag 5,4 percig tart. A feltöltőkártyás mobiltelefont használó átlagosan havonta 17-szer kezdeményez hívást, összesen 29 percet beszél, három sms-t küld, és egy hívása átlag 1,7 percig tart. Az előfizetéses mobiltelefont használó átlagosan havonta 79-szer kezdeményez hívást, összesen három és egyharmad órát beszél, 17 sms-t küld, és egy hívása átlag 2,6 percig tart.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Hat számítógépet kap a szegedi Egyesített Szociális Intézmény hajléktalan ellátása

hét júl 18 , 2016
Szeged Kistérségi Többcélú Társulás Egyesített Szociális Intézmény hajléktalan ellátása már a negyedik olyan szociális intézmény Csongrád megyében, amelynek működését számítógépek adományozásával segíti a Csongrád Megyei Kormányhivatal. Július 18-án, hétfőn, a Bajai úti telephelyen ad át hat munkaállomást a társulás igazgatójának és az intézményvezetőnek Juhász Tünde kormánymegbízott. A számítógépek jó helyre […]

És még ez is...