Az utóbbi egy hónap online vásárlói tevékenységei a tavalyi évnél is erősebb vásárlási kedvet jeleznek előre. Napról napra zsúfoltabbak az üzletek, és egyre többen keresik fel a webáruházakat is, kihasználva az otthoni vásárlás kényelmét. Kutatási adatok alátámasztják, hogy a teljes éves online vásárlásoknak körülbelül a negyede realizálódik a november-decemberi időszakban. A Magyar Telekomnál a karácsonyt megelőző egy hónap értékesítésének forgalma a tavalyi tapasztalatok alapján, meghaladja az átlagosnak számító hónapok dupláját. Az online megrendelések még ennél is erősebb felfutást mutatnak: az átlagos hónapok forgalmának háromszorosa realizálódik az ünnepi időszakban, az utolsó héten pedig háromszor nagyobb a hajlandóság a vásárlásra, mint az év egyéb időszakaiban.
A Telekomnál arra számítanak, hogy idén tovább menetelnek a siker útján a 4G-képes okostelefonok minden árkategóriában, őket változatlanul szorosan követik az ajándékozási listákon a táblagépek és az okos TV készülékek.