IBM: ilyen lesz a jövő II.

Az új versenytárs már egy másik iparágból jön – ezt állítja az IBM új tanulmánya, amely a legfrissebb technológiai innovációk hatását vizsgálja az iparban és az üzleti életben.

Nem a termék, az élmény a fontos
Ez a személet a cégek marketinglátásmódját is megváltoztatja. Az IBM egy másik felmérésében arról kérdezték a cégvezetőket, hogyan változtak a fogyasztói elvárások saját szektorukban, és miként reagál erre a vállalat. A vezetők több mint fele szerint fogyasztóik egyre inkább a termék által nyújtott élményre, semmint magára a termékre fókuszálnak. A cégek csaknem háromnegyede már nem a hagyományos fogyasztói szegmentáció logikája szerint tervez, inkább igyekeznek individuumként tekinteni vásárlóikra, és minél alaposabban megismerni szokásaikat, vágyaikat. E cégek száma két év alatt 29 százalékkal nőtt. 84 százalékuk kész új digitális technológiákat alkalmazni, hogy kapcsolatát szorosabbra fűzze ügyfeleivel és fogyasztóival.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Már megint visszaestek a pc-eladások

sze júl 19 , 2017
ShareTweetPinShareA Gartner elemzése szerint 2017 második negyedében 61 millió személyi számítógép (pc) talált gazdára, ami az egy évvel korábbi adathoz képest 4,3 százalékos visszaesést jelent. A kutatás szerint a pc-ipar visszaesésért a táblagépek és okostelefonok felelnek elsősorban, mert lassan szinte teljesen kiszorítják a hagyományos pc-t a levelezésben és tartalomfogyasztásban. Az […]
IBM

És még ez is...